×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.03.2019 | Viewers 3,211
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
สถานที่ปฏิบัติงาน : บริษัท หลับดี จำกัด (สำนักงานใหญ่)

Who a are you-
- 30 - 42 years old
- A happy, positive, culturally sensitive legend with awesome chat, and passionate about travel, yet got the smarts to run the Digital marketing strategy & execution across different countries and the head office, and have that drive to win!
- Willing to commit for at least 12 months
- Well travelled
- Confident in your abilities to achieve what is required for the jobs as mentioned.
- A problem solver, risk taker, a thirst to learn more, and passionate to be the best.
- Hospitality digital marketing experience is preferred, a born leader & digital marketing guru, and a leader who can manage all aspects of digital marketing.
Job Details
รายละเอียดงาน
The Lub d is looking for a creative and skilled Digital Marketing Manager based in our Head office in Bangkok, Thailand. Be a part of one of Asia- s leading and growing Experience Accommodation brands with currently 6 properties open by the end of 2018 and more to come in 2019.
If you want to explore South East Asia, learn and grow in a fantastic environment where risk taking, new ideas and empowerment is at the heart of our culture, then apply!

So you want a little more info on each of the positions-
DIGITAL MARKETING MANAGER - BANGKOK, THAILAND
- Typically this role is open to Thai residents only, but willing to extend this role to international applicants.
- You own the Digital Marketing Space for Lub d. You know how to use every trick under the sun to drive digital marketing campaigns both through social media channels, as well as google.
- Overall objective in social media management is always tied to increase engagement for the brand, with the deliberate intention of gaining quality sales and leads from social media platforms.
- Use your skills and abilities in Social Media Marketing to create effective contents, powerful campaigns, and creative visual presentations- while continuously doing web analysis, active real-time engagement, and non-stop Research and Development.
- Other key areas of expertise that would assist include; Conversion Optimization, Wordpress Development, Web Product Development, SEO, PPC, Landing page Optimisation, Email marketing, Social Media Marketing, Web Analytics
- Coordinates & Manages the execution of paid and/or digital acquisition tactics through internal procedures and any approved agencies and partners (ex: PPC, SEM, SEO, Display, Programmatic, Paid Social, Social, Mobile, etc)
- Manage the content and image updates for all sections of the hotel- s website and affiliate partner websites, as well manage content and imagery on the OTA sites (i.e. Expedia, Travelocity, Orbitz, Booking, Agoda, Hostelworld etc.)
- Ensures all online marketing channels are aligned with marketing calendars and business need
- Works with our properties to develop and maintain content to drive organic traffic to web sites in coordination with Content Manager
- Performs research, defines target audiences, and develops digital marketing strategies
- Develop, evaluate and oversee the implementation of A/B testing protocols and procedures for own website
- Oversee design ie., Facebook, landing pages, Website, Twitter profile, Blog, etc.
- Hands on management style a must. We expect our leaders to be at the coalface leading from the front. This means a leader in meetings, creative with strategy, and powerful execution.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด