รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.05.2023 | Viewers 7,391
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male / Female, Thai nationality
- Bachelor Degree in Business Administration, Marketing, Hotel Management or a related field is required.
- At least 2 years- experience in the sales and marketing or related professional area.
- Flexibility to respond to a range of different work situations.
- Good command in English language both of written and spoken.
- Open-minded and flexible with a can- do attitude.
- Working knowledge of various computer software programs (MS Office, hotel software program)
- Knowledge of hotel operations.
- Bachelor Degree in Business Administration, Marketing, Hotel Management or a related field is required.
- At least 2 years- experience in the sales and marketing or related professional area.
- Flexibility to respond to a range of different work situations.
- Good command in English language both of written and spoken.
- Open-minded and flexible with a can- do attitude.
- Working knowledge of various computer software programs (MS Office, hotel software program)
- Knowledge of hotel operations.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Answer client / bookers questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants etc.)
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process
- Gather materials and assemble information packages (e.g. brochures, promotional materials, sales demo kit, welcome kit, souvenir etc.).
- Generate group and/or corporate leads through internet prospecting, networking, and telemarketing.
- Manage and maintain sales executives and managers schedules, appointments and travel arrangements.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Arrange and co-ordinate meetings, events and any appointments.
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process
- Gather materials and assemble information packages (e.g. brochures, promotional materials, sales demo kit, welcome kit, souvenir etc.).
- Generate group and/or corporate leads through internet prospecting, networking, and telemarketing.
- Manage and maintain sales executives and managers schedules, appointments and travel arrangements.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Arrange and co-ordinate meetings, events and any appointments.
Welfare
สวัสดิการ
- Floating Service charge.
- 2 day -off a week
- Day off-birthday and birthday gift
- Public holiday 15 days
- Annual leave 6-15 days (depending on employee level and years of service)
- 2 duty meals per day
- Group Insurance
- Social Security benefits
- Annual check up
- Uniform and laundry service
- Staff New Year party and other activities
- 2 day -off a week
- Day off-birthday and birthday gift
- Public holiday 15 days
- Annual leave 6-15 days (depending on employee level and years of service)
- 2 duty meals per day
- Group Insurance
- Social Security benefits
- Annual check up
- Uniform and laundry service
- Staff New Year party and other activities
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Spa Receptionist (พนักงานต้อนรับสปา) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Waiter / Waitress จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Steward (พนักงานล้างจาน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Bartender / Barista จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Creator ( Butler ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent (Chinese Speaking) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
24.04.2024 |
Spa Therapist จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent (Korean Speaking) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Commis จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
House Services Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม หลายหน่วยงาน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Houseman Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent [GSA] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Sales Manager (pro-active sales) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Professional Safety (จป.วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
24.04.2024 |
Graphic Designer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Marketing Communication & PR Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Digital & Social media and PR Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |