รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.04.2019 | Viewers 1,058
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Proficiency in English communication
2.Strong in inter-personality and listening skill
3.Clearly spoken with pleasant telephone manner
4.Service-minded, able to multitask.
2.Strong in inter-personality and listening skill
3.Clearly spoken with pleasant telephone manner
4.Service-minded, able to multitask.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.All incoming-internal or external calls must be answered in a clear voice and not rush. Company standards of receiving incoming calls must be followed. All calls must be answered within 3 rings.
2.To takes roles of being an information giver and receiver with the utmost politeness, efficiency and friendliness.
3.To anticipate guest need and handle guest inquires in helpful and attentive manner.
4.Have a complete knowledge of company policy and procedures.
5.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
6.Receive, handle and relaying of guest messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per company policy.
2.To takes roles of being an information giver and receiver with the utmost politeness, efficiency and friendliness.
3.To anticipate guest need and handle guest inquires in helpful and attentive manner.
4.Have a complete knowledge of company policy and procedures.
5.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
6.Receive, handle and relaying of guest messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per company policy.
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Cost Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Kiosk Service [พนักงานประจำซุ้มเครื่องดื่มสนามกอล์ฟ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
General Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Golf Operation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Cost Controller จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
English Teacher (Part Time) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
General Technician จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |