รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.03.2024 | Viewers 1,017
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in Human Resources, Administration or related field.
- Minimum of 3 years' experience in the hospitality industry, preferably operations; previous extensive training experience a definite asset.
- Confident & dynamic public speaker, able to communicate and interact effectively with all levels of an organization.
- Enthusiastic and positive personality with ability to build trusting relationships with others.
- Creative, effective leader and team player, possessing a high degree of professionalism, sound human resources management capabilities, business acumen, energy and determination.
- Outstanding communication skills, both written & verbal.
- Computer literate with working knowledge of; Ms Excel, Word, PowerPoint and other related computer applications.
- Minimum of 3 years' experience in the hospitality industry, preferably operations; previous extensive training experience a definite asset.
- Confident & dynamic public speaker, able to communicate and interact effectively with all levels of an organization.
- Enthusiastic and positive personality with ability to build trusting relationships with others.
- Creative, effective leader and team player, possessing a high degree of professionalism, sound human resources management capabilities, business acumen, energy and determination.
- Outstanding communication skills, both written & verbal.
- Computer literate with working knowledge of; Ms Excel, Word, PowerPoint and other related computer applications.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To plan, control, coordinate and participate in the training of the employees of the organization.
- Ensure that training develops skills, enhances productivity and quality of work.
- Establish orientation, training, developing and evaluating systems for the employees.
- To design, develop, plan, administrate and implement an effective and systematic training activities and programs for all levels or staff, resulting in a highly motivated, flexible and multi skilled workforce.
- Assess training requirements for the employees and create suitable programs to meet the requirements.
- To ensure implementation of an active and efficient Training system for all the departments.
- Ensure to assess the effectiveness of training after every training program conducted.
- Ensure to create a positive learning environment
- Any matter which may effect the interests of hotel should be brought to the attention of the management.
- Keep abreast of the latest information on innovations in trends in Hospitality.
- Ensure that training develops skills, enhances productivity and quality of work.
- Establish orientation, training, developing and evaluating systems for the employees.
- To design, develop, plan, administrate and implement an effective and systematic training activities and programs for all levels or staff, resulting in a highly motivated, flexible and multi skilled workforce.
- Assess training requirements for the employees and create suitable programs to meet the requirements.
- To ensure implementation of an active and efficient Training system for all the departments.
- Ensure to assess the effectiveness of training after every training program conducted.
- Ensure to create a positive learning environment
- Any matter which may effect the interests of hotel should be brought to the attention of the management.
- Keep abreast of the latest information on innovations in trends in Hospitality.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Front Office Manager (Thonglor 1) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
รับนักศึกษาทุกแผนก (ติด BTS ทองหล่อ, BTS นานา) มีเบี้ยเลี้ยงฝึกงาน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Senior Sale Manager / Sales Manager (Corporate) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Housekeeping Manager (Sukhumvit 11) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
Executive Housekeeper (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Assistant Human Resouces Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Group Human Resources Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Commis 1, Commis 2 Thai/Western (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Technician Supervisor / Technician (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Guest Service Supervisor (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager - Chinese Speaking (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Night Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Fairy (GRO) เจ้าหน้าที่ลูกค้าสัมพันธ์ Japanese Speaking พิจารณานักศึกษาจบใหม่ จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Room Attendant เริ่มงานได้ทันที (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
22.04.2024 |
Assistant Director of Marketing Communications จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |