รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.03.2024 | Viewers 211
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Provide guidance and leadership as the Front Office Supervisor and ensure consistent quality of customer service is provided to all guests in accordance with Conrad standards. Promote hotel services, amenities and up-sells products to the guests
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Assign and instruct Front Office Service Officer in details of work. Observe performance and encourage improvement. Supervise Front Office Service Officer to insure smooth and efficient operation during the assigned shift.
2.Manage front office operations by completing a checklist of important daily tasks, determining room and rate availability and making decisions that are in the best interest of the hotel. Assist Front Office Service Officers, Operators, Reservation Agents, Bell Attendants and other departments with any questions or requests.
3.Communicates effectively both verbally and in writing to provide clear direction to staff. Assigns and instructs guest service agents in the details of work. Observes performance and encourages improvement.
4.Uses creative skills to solve guest and team member problems. Ensures compliance with company standards to ensure consistent high quality guest relations.
5.Greets customers immediately with a friendly and sincere welcome. Use a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc
2.Manage front office operations by completing a checklist of important daily tasks, determining room and rate availability and making decisions that are in the best interest of the hotel. Assist Front Office Service Officers, Operators, Reservation Agents, Bell Attendants and other departments with any questions or requests.
3.Communicates effectively both verbally and in writing to provide clear direction to staff. Assigns and instructs guest service agents in the details of work. Observes performance and encourages improvement.
4.Uses creative skills to solve guest and team member problems. Ensures compliance with company standards to ensure consistent high quality guest relations.
5.Greets customers immediately with a friendly and sincere welcome. Use a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc
Welfare
สวัสดิการ
1.พนักงานประจำ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.04.2024 |
Outlet Attendant - City Terrace จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Outlet Attendant - Diplomat Bar จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Chef de Partie - Cafe Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Communications Centre Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Night Auditor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Reservation Team Leader จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Security Supervisor (จป. วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Sous Chef - Japanese Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Junior Sous Chef - Cafeteria จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Safety and Security Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Guest Relations Officer - Japanese จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Asst. Executive Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Senior Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Events Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Housekeeper (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Reservation Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกสำรองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |