รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.04.2024 | Viewers 665
Salary : เงินเดือน |
60,001 - 70,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in computer science, information technology or another related field
- 5+ years of experience in IT management
- Expert knowledge of IT best practices, policies and regulations
- experience in hotel IT management desirable
- In-depth understanding of programming, computer science and digital security
- A clear understanding of client/server technology and network architecture
- Good communication, including writing, speaking and active listening
- Strong problem-solving, critical thinking and decision-making skills
- Advanced leadership and conflict management skills
- Customer service and interpersonal skills
- Excellent attention to detail
- Great project management skills, including organization, planning, time management and prioritization
- 5+ years of experience in IT management
- Expert knowledge of IT best practices, policies and regulations
- experience in hotel IT management desirable
- In-depth understanding of programming, computer science and digital security
- A clear understanding of client/server technology and network architecture
- Good communication, including writing, speaking and active listening
- Strong problem-solving, critical thinking and decision-making skills
- Advanced leadership and conflict management skills
- Customer service and interpersonal skills
- Excellent attention to detail
- Great project management skills, including organization, planning, time management and prioritization
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manages technology/asset life-cycle. Confirms that necessary equipment (PCs, servers, telecom, etc.) is ordered and available.
- Foresees, identifies and resolves system(s)- performance problems.
- Oversees disaster recovery and business continuity as it relates to technology.
- Confirms that technology assets are secure and well-maintained in accordance with Veranda group policies and standards.
- Installs, monitors, and maintains telecommunications equipment including cabling and providing technical guidance as needed.
- Performs adds/moves/changes/deletions.
- Confirms that adequate bandwidth exists and that circuits are secured.
- Supports end-use pager cellular phone issues.
- Troubleshoots high-speed Internet access problems.
- Images desktops, installs new software applications, applies patches, maps drives to correct server/network.
- Moves/adds/changes PCs/peripherals; migrating data when necessary.
- Performs routine to complex desktop backup as scheduled or directed.
- Provides end-user support to property staff, business center.
- Resolves issues with setup or reset of security passwords.
- Supports email and use of MI network.
- Creates and maintains secure server environment. Performs server backups and routine/non-routine preventative maintenance.
- Executes disaster recovery plans.
- Foresees, identifies and resolves system(s)- performance problems.
- Oversees disaster recovery and business continuity as it relates to technology.
- Confirms that technology assets are secure and well-maintained in accordance with Veranda group policies and standards.
- Installs, monitors, and maintains telecommunications equipment including cabling and providing technical guidance as needed.
- Performs adds/moves/changes/deletions.
- Confirms that adequate bandwidth exists and that circuits are secured.
- Supports end-use pager cellular phone issues.
- Troubleshoots high-speed Internet access problems.
- Images desktops, installs new software applications, applies patches, maps drives to correct server/network.
- Moves/adds/changes PCs/peripherals; migrating data when necessary.
- Performs routine to complex desktop backup as scheduled or directed.
- Provides end-user support to property staff, business center.
- Resolves issues with setup or reset of security passwords.
- Supports email and use of MI network.
- Creates and maintains secure server environment. Performs server backups and routine/non-routine preventative maintenance.
- Executes disaster recovery plans.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณกัญญ์วราภา (ผู้จัดการฝ่ายทรัพยากรบุคคล)
555 อาคารรสาทาวเวอร์ ยูนิต 2701-2704 ชั้นที่ 27 ถนนพหลโยธิน แขวงจตุจักร เขตจตุจักร กรุงเทพมหานคร 10900
เว็บไซต์ : www.verandaresort.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
555 อาคารรสาทาวเวอร์ ยูนิต 2701-2704 ชั้นที่ 27 ถนนพหลโยธิน แขวงจตุจักร เขตจตุจักร กรุงเทพมหานคร 10900
เว็บไซต์ : www.verandaresort.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Personal Assistant to EVP จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Accounting Manager (Veranda Resort Group) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 100,000++ |
|
23.04.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Accounting Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 100,000++ |
|
23.04.2024 |
IT Manager [ผู้จัดการแผนก IT] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 60,001 - 70,000 |
|
23.04.2024 |
Human Resources Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 60,001 - 70,000 |
|
23.04.2024 |
Legal Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |