×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.02.2024 | Viewers 3,533
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications:
- Female (รับพิจารณาคนไทยที่พูดและเขียนภาษาญี่ปุ่นในระดับ N3 ได้เป็นอย่างน้อย)
- High level of written and spoken English and Japanese.
- Previous experience in similar position within a hotel or other customer service based position.
- Hotel school graduates and / or experience in a similar position.
- Outgoing personality who fosters customer relation
- Computer literate.
- Experience in working in a multicultural team.
- Flexible working hours, hands on, patient, people- s person and highly service oriented
- Outgoing and social personality
- Strong desire to provide memorable guest experiences by exceeding expectations
- Speak another language can be an added advantage.
We look forward to receiving your application on e-mail.
Excellent salary and benefits for the right candidate.
For more information please visit our website.
Job Details
รายละเอียดงาน
We are currently looking for an experienced Japanese Guest Relations officer, who is dedicated towards their work, focused and has a strong understanding of the hospitality industry with the nature of Japanese lifestyle. The person will need to be able to adapt to lifestyle multinational staff and be flexible in their approach. work includes:
- Facilitating the arrival of guests to the hotel and their check-in.
- Maintaining accurate guest information in the hotel operating system
- Arranging and attending guest activities and fulfilling the guest special requests.
- Attending and solving any guest issues or complaints
- Actively seeking out guest feedback and anticipating guest needs.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Uniform and laundry
- Meal Allowance
- Other according to employment laws
Please direct contact to Human Resources Department.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024
Assistant Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
19.04.2024
Room Division Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Sales Manager - Mice
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Sales Manager (Corporate)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Human Resource Officer (พนักงานบุคคล)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
19.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Social Media Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด