×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.05.2022 | Viewers 5,209
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female, Thai nationality only.
- Education: University Graduate.
- Experience: At least 1 year working experience in hotel.
- Language: Oral and written fluency in English
- Skill: Computer knowledge, Opera system.
- Neat appearance, Good Health.
- Ability to work long hours.
- Customer oriented.
- Pleasant and cheerful attitude
- Enthusiasm.
- Flexibility.
- Initiative.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To maintain an atmosphere of tranquility at the Front Desk
- To attend to all guests who approach the Front Desk, immediately, cordially and with a smile.
- To attend to hotel guests in the SOP of registering, esquires, key handling, messages, faxes, parcel and all related matters.
- To take every opportunity to promote rooms and their facilities by using the knowledge of room configuration when dealing with room related guest inquiries or reservation request.
- To display an excellent knowledge of the special services and the benefits offered by our property members, - Long Staying Guests- .
- To file - Pre-registration Cards- in alphabetical order based on each guest- s last name for the next day- s arrival.
- To escort First Time Guest to the room and offer a brief upbeat introduction of hotel facilities and room facilities.
- To offer the room changes in an efficient and smooth manner.
- To post all guest charges and payments using their own personal access code on the computer in an efficient and accurate manner.
- To answer the telephone promptly and clearly, ensuring a courteous and friendly manner by using SOP and using guest- s name.
- To keep the daily Log Book up to date.
- To arrange guest bills into respective pockets and verify recurrences.
- To handle foreign exchange in a smooth, efficient, upbeat and friendly manner ensuring that a receipt is given.
- To check the correctness of all financial transactions made during their shifts and accurately in full fill all pertinent documents.
- To prepare and balance a cash report and remittance envelops to the Accounting Department at the end of the shift.
- To politely take wake-up call requests and clearly record into the - Wake up Call Record- .
- To register the promptly ensuring that they are provided with all the necessary information.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด