รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.05.2019 | Viewers 769
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
High School Education มัธยมศึกษาตอนปลาย |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 5 year experience in hospitality with supervisory experience
- Good problem solving skill
- Professional appearance: well-groomed and tidy
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both English and Thai, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills
- Bachelor's Degree
- This position is only open to Thai nationals
- Good problem solving skill
- Professional appearance: well-groomed and tidy
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both English and Thai, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills
- Bachelor's Degree
- This position is only open to Thai nationals
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensures implementation of SOP and all policies & procedures related to the department.
- Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel- s general guidelines for service recovery.
- Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.
- Works closely with the Engineering to implement an effective preventative maintenance system.
- Controls consumption and maintains a cost-effective inventory of guest supplies, chemicals and amenities.
- Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel- s general guidelines for service recovery.
- Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.
- Works closely with the Engineering to implement an effective preventative maintenance system.
- Controls consumption and maintains a cost-effective inventory of guest supplies, chemicals and amenities.
Welfare
สวัสดิการ
- 8 day off per month
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 16 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 16 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
19.04.2024 |
Sales Manager (Corporate)/ Freelance จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Agent, Reservations จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
19.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
19.04.2024 |
Agent, Reservations & GSA จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |