รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.09.2020 | Viewers 3,252
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Casual จ้างเป็นระยะเวลาที่กำหนด |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศ ชาย
สามารถปฏิบัติงานกะดึกได้
สามารถปฏิบัติงานกะดึกได้
Job Details
รายละเอียดงาน
Ensuring the front desk holds a key position by providing the first impression given to guests. The position necessitates being an information provider, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.
-To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.
-To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel department.
-To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
-Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
- To report health, safety, and security hazards to Assistant Manager-Front
Office, and/or Manager on Duty.
-To ensure Front Desk is clean and tidy at times.
- To suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.
-To offer information and services where appropriate.
-To monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
-To complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
-To handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
- To convert - house guests- foreign currency, record and count accurately
and efficiently.
- To convert credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.
-To issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are complete per hotel procedures.
-To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.
-To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel department.
-To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
-Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
- To report health, safety, and security hazards to Assistant Manager-Front
Office, and/or Manager on Duty.
-To ensure Front Desk is clean and tidy at times.
- To suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.
-To offer information and services where appropriate.
-To monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
-To complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
-To handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
- To convert - house guests- foreign currency, record and count accurately
and efficiently.
- To convert credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.
-To issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are complete per hotel procedures.
Welfare
สวัสดิการ
1. เวลาทำงาน 8 ชม ( พัก 1 ชม )
2. วันหยุดประจำเดือน 8 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
3. วันหยุดพักร้อน 10-14 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
4. วันหยุดพิเศษ 1 วัน ในวันคล้ายวันเกิด
5. วันหยุดพิเศษ 3 วัน สำหรับการลาเพื่อติดต่อราชการ
6. วันหยุดพิเศษ 3 วันสำหรับพนักงานชายที่ภรรยาคลอดบุตร
7. วันหยุดพิเศษ 5 วันกรณี บิดา มารดา ภรรยา บุตร เสียชีวิต
8. เงินรับขวัญบุตร
9. เงินเบี้ยขยันพิเศษ
10. เงินรางวัลค่าพนักงานแนะนำพนักงาน
11. เงินรางวัลค่าพี่เลี้ยง
12. สวัสดิการกู้ยืมเงิน (ไม่คิดดอกเบี้ย)
13. เงินสวัสดิการค่างานศพ (บิดา มารดา สามี ภรรยา บุตรเสียชีวิต)
14. เงินช่วยค่ารักษาสำหรับผู้ที่ยังไม่ได้รับสิทธิประกันสังคม
15. เงินรางวัลค่าสร้างความประทับใจให้ลูกค้า
16. เงินค่าความสามารถทางภาษา 2,000 บาท 10,000 บาท
17. เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำไตรมาส / ประจำปี
18. การประเมินผลและการปรับค่าจ้างประจำปี
19. งานเลี้ยงวันเกิด / งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
20. อาหารสำหรับพนักงาน
21. กิจกรรมและการฝึกอบรม Contact
22. การตรวจสุขภาพประจำปี
23. โบนัสประจำปี
2. วันหยุดประจำเดือน 8 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
3. วันหยุดพักร้อน 10-14 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
4. วันหยุดพิเศษ 1 วัน ในวันคล้ายวันเกิด
5. วันหยุดพิเศษ 3 วัน สำหรับการลาเพื่อติดต่อราชการ
6. วันหยุดพิเศษ 3 วันสำหรับพนักงานชายที่ภรรยาคลอดบุตร
7. วันหยุดพิเศษ 5 วันกรณี บิดา มารดา ภรรยา บุตร เสียชีวิต
8. เงินรับขวัญบุตร
9. เงินเบี้ยขยันพิเศษ
10. เงินรางวัลค่าพนักงานแนะนำพนักงาน
11. เงินรางวัลค่าพี่เลี้ยง
12. สวัสดิการกู้ยืมเงิน (ไม่คิดดอกเบี้ย)
13. เงินสวัสดิการค่างานศพ (บิดา มารดา สามี ภรรยา บุตรเสียชีวิต)
14. เงินช่วยค่ารักษาสำหรับผู้ที่ยังไม่ได้รับสิทธิประกันสังคม
15. เงินรางวัลค่าสร้างความประทับใจให้ลูกค้า
16. เงินค่าความสามารถทางภาษา 2,000 บาท 10,000 บาท
17. เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำไตรมาส / ประจำปี
18. การประเมินผลและการปรับค่าจ้างประจำปี
19. งานเลี้ยงวันเกิด / งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
20. อาหารสำหรับพนักงาน
21. กิจกรรมและการฝึกอบรม Contact
22. การตรวจสุขภาพประจำปี
23. โบนัสประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Front Office Manager (Thonglor 1) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
รับนักศึกษาทุกแผนก (ติด BTS ทองหล่อ, BTS นานา) มีเบี้ยเลี้ยงฝึกงาน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Senior Sale Manager / Sales Manager (Corporate) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Housekeeping Manager (Sukhumvit 11) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
Executive Housekeeper (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Assistant Human Resouces Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Group Human Resources Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Commis 1, Commis 2 Thai/Western (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Technician Supervisor / Technician (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Guest Service Supervisor (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager - Chinese Speaking (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Night Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Fairy (GRO) เจ้าหน้าที่ลูกค้าสัมพันธ์ Japanese Speaking พิจารณานักศึกษาจบใหม่ จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Room Attendant เริ่มงานได้ทันที (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
22.04.2024 |
Assistant Director of Marketing Communications จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |