รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.02.2024 | Viewers 2,945
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Communication: Fluent in English Communication, other 3rd language would be advantage
- Computer Office: Property Management Program (PMS), Open Office, Microsoft Office, and other would be advantage
- Good attitude
- Pleasant personality
- Service minded
- Computer Office: Property Management Program (PMS), Open Office, Microsoft Office, and other would be advantage
- Good attitude
- Pleasant personality
- Service minded
Job Details
รายละเอียดงาน
KEY RESPOSIBILITY
1. Maximizes occupancy and average rate at all time
2. Maintains a good relationship with travel agents, tour operators and potential business partnership
3. Coordinates with in-house Engineering and Housekeeping to ensure that there are a maximum number of rooms available for sales at a given time
4. Answers inquiries pertaining to hotel policies and service
5. Handles guest complaints professionally
6. Arranges for special services, ensure all concerned associates are well performing on their roles in delivering special occasion services
7. Be an Service Audit to ensures high standards of service at all time
8. Maintains good relationship with guests and assoicates
9. Reviews arrival list and pre-set the VIP guests with General Manager and Hotel Manager
10. Makes decisions regarding over-booking based on the hotel policies and standards in consultation with Director of Rooms & Guest Service
11. Observes and analyzes competitive hotels, always discuss with the General Manager
12. Prepares reports as required
13. Train new associates in his/her department and support participation of the training programs by work with HR to have an active and improving of associates skills, knowledge and attitude
14. Performs other duties as assigned by the General Manager and Resident Manager
1. Maximizes occupancy and average rate at all time
2. Maintains a good relationship with travel agents, tour operators and potential business partnership
3. Coordinates with in-house Engineering and Housekeeping to ensure that there are a maximum number of rooms available for sales at a given time
4. Answers inquiries pertaining to hotel policies and service
5. Handles guest complaints professionally
6. Arranges for special services, ensure all concerned associates are well performing on their roles in delivering special occasion services
7. Be an Service Audit to ensures high standards of service at all time
8. Maintains good relationship with guests and assoicates
9. Reviews arrival list and pre-set the VIP guests with General Manager and Hotel Manager
10. Makes decisions regarding over-booking based on the hotel policies and standards in consultation with Director of Rooms & Guest Service
11. Observes and analyzes competitive hotels, always discuss with the General Manager
12. Prepares reports as required
13. Train new associates in his/her department and support participation of the training programs by work with HR to have an active and improving of associates skills, knowledge and attitude
14. Performs other duties as assigned by the General Manager and Resident Manager
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Cook Helper (Pastry& Bakery) [Saruda] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Waiter, Bakery Seller [MIX, SARUDA] จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Steward [MIX] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Head Chef [MIX] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Demi Chef [MIX] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Barista [Saruda] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Demi Chef [Saruda] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Manager (Duty Manager) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Corporates Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Duty Manager (Tinidee Trendy Bangkok Khaosan) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Bartender / Bartendy (MIX) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Cook Helper [MIX] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Restaurant Manager [MIX,SARUDA] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent [Tinidee Trendy Bangkok Khaosan] จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Chef de Partie - Pastry& Bakery [Saruda] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |