รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.06.2023 | Viewers 1,736
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pathum Thani
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor degree or General education related to hospitality.
2. At least 1 year- experience within the hotel industry/management.
3. Excellent written English and copy-writing skills
4. Proficiency in Word, Excel, PowerPoint
5. Experience with several hotel operation systems
6. Highly organized and efficient individual
7. Pro-active and result driven
2. At least 1 year- experience within the hotel industry/management.
3. Excellent written English and copy-writing skills
4. Proficiency in Word, Excel, PowerPoint
5. Experience with several hotel operation systems
6. Highly organized and efficient individual
7. Pro-active and result driven
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Overseeing and creating of social marketing campaigns
2. Research and analysing data to identify and define audiences
2. Presenting ideas and strategies
3. Setting up promotional activities
4. Maintaining hotel website with promotions
5. Guest interaction on social media with regards to activity enquiries
6. Managing hotel social events ie: bloggers
7. Updating databases and using a customer relationship management
8. Coordinating internal promotional marketing
9. Monitoring social marketing performance reports inline with outsourced marketing agent
10. Creating innovative content
2. Research and analysing data to identify and define audiences
2. Presenting ideas and strategies
3. Setting up promotional activities
4. Maintaining hotel website with promotions
5. Guest interaction on social media with regards to activity enquiries
6. Managing hotel social events ie: bloggers
7. Updating databases and using a customer relationship management
8. Coordinating internal promotional marketing
9. Monitoring social marketing performance reports inline with outsourced marketing agent
10. Creating innovative content
Welfare
สวัสดิการ
1. Day Off 6 days/month
2. Public Holidays 18 days/year
3. Annual Leave (Vacation Leave) 6 days/year
4. Service Charge
5. Social Security Insurance
6. Duty Meal 2 times/day
7. Uniform
8. Training
9. Birthday Party
10. Funeral Support
2. Public Holidays 18 days/year
3. Annual Leave (Vacation Leave) 6 days/year
4. Service Charge
5. Social Security Insurance
6. Duty Meal 2 times/day
7. Uniform
8. Training
9. Birthday Party
10. Funeral Support
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Sales Manager (Leisure) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sales Manager (MICE) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Assistant Accounting Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Corporates Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Waiter/Waitress จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Admin HR / Assistant HR Manager [พนักงานบุคคล] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Reservation and Sales Co-Ordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |