ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
? Female aged 35 years old up.
? At least Bachelor?s degree in Business Administration or related field.
? At least 5 years in customer services or secretary field.
? Strong command of English both spoken and written (TOEIC score 800 is preferred)
? Proficient in MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS Power point, MS Navision.
? Having service mind, analytical skills, positive attitude, and ability to teach, mentor and leadership skill.
? Being dynamic, fast learning, well-organized, able to work on own initiative and as part of a team.
The Supervisor (Membership Services) is required to organize, oversee, and control the operations of the membership services department to achieve highest quality, reliability, and urgency of needs in accordance with the Club?s policies and procedures. He/she is also required to prepare agendas and documents related, verify membership data and documents, supervise all administration and membership services staff, and perform other duties pertaining to the membership services works.
- ค่ารักษาพยาบาลนอกเหนือจากประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพพนักงาน
- เงินรางวัลอายุการทำงาน
- สวัสดิการเครื่องแบบพนักงาน
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ประกันชีวิตหมู่
- เงินโบนัสประจำปี
- การช่วยเหลือพนักงานและครอบครัวเมื่อถึงแก่กรรม
ฯลฯ
ไม่ข้อมูล
ราชกรีฑาสโมสร
เลขที่ 1 ถนนอังรีดูนังต์ เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330 http://www.rbsc.org/