×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resident Master / Senior Assistant Resident Master [Many Areas]

Views 10,378
image

เงินเดือน (บาท)

30,001 - 40,000

image

ประสบการณ์

3 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 40 ปี

image

สถานที่ทำงาน

กรุงเทพ

เขตพระโขนง

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Knowledge & Skills:

Leadership
- Skill to lead team members to train and encourage

Decision Making
- Skill to make a right decision to realize KGI/KPI

Cost/Budget control
- Skill to properly manage important cost items of a property

รายละเอียดงาน

JOB HIGHLIGHTS:

Leader at the property with 5 key roles:
- Conduct ""Perfect Operation" (Operator)
- Make Guest Happy ("Wow" Producer)
- Train&Engage Staff (Boss)
- Conduct Initiatives (Kaizen Generator)
- Solve emergency issues (Problem solver)

DUTIES & RESPONSIBILITIES:

Conduct ("Perfect Operation")
- Working closely with the operation team in the HQ to maintaining and following service standard properly
- There is no case of ignoring SOPs at a property.
- Communication with HQ team is effective in timely manner.
- Inspection score and task completion % are more than xxx.

Make Guest Happy ("Wow" Producer)
- Leading and guiding all staff to let them make guests happy and have "Wow" during the stay
- Guest feedback score is more than xxx
- S/he learns from a negative review to quickly fix an issue.

Train&Engage Staff (Boss)
- Conducting a training and evaluation regularly to ensure that all team members are performing their jobs effectively
- Score for boss is more than xxx
- To nominate a "candidate" talent

Conduct Initiatives (Kaizen Generator)
- "Planning and conducting Kaizen initiatives both cost saving and revenue increasing with a good understanding of budget concepts (revenues, costs etc.)"
- S/he makes an inpact of revenue increase with Kaizen initiatives.
- S/he makes an inpact of cost saving with Kaizen initiatives.

Solve emergency issues (Problem solver)"
- Solvingng problems of emergency challenges and complains
- There are rare cases that the problem is escalated to PRM level.
- All complains are taken care and closed properly

สวัสดิการ

2 Days Off / week
Meal Allowance
Telephone Allowance
Service Charge
RM Allowance (After pass probation)
Social Security
Provident Fund
Medical Allowance
Public Holiday/Annual Leave

Service Charge

กรกฎาคม 2024 image
11,608.00 บาท
สิงหาคม 2022
image
4,682.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Koko Global Hospitality (Thailand) Co., Ltd.

21 Soi Punnawithi 12, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260 www.kokoglobalhospitality.com