×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.04.2024 | Viewers 211
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements:
1. Minimum of 3 years of experience in a similar role in a high-volume, upscale restaurant.
2. Strong leadership, communication, and interpersonal skills.
3. Excellent customer service skills and ability to handle high-pressure situations with grace and professionalism.
4. In-depth knowledge of food and beverage service, including wine and cocktail pairing.
5. Proficient in using reservation systems, POS systems, and Microsoft Office.
6. Ability to work flexible hours, including evenings, weekends, and holidays.
7. Fluency in English and Thai; additional language skills are a plus.
8. Well-groomed appearance and adherence to the restaurant's dress code.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:
1. Manage the daily operations of the restaurant floor, ensuring smooth service and efficient workflow.
2. Oversee and manage table assignments, and accommodate special requests.
3. Coordinate with the team to ensure timely and accurate service.
4. Train, mentor, and supervise the team, fostering a positive and collaborative work environment.
5. Handle customer complaints and concerns professionally and efficiently, ensuring guest satisfaction.
6. Manage VIP reservations, ensuring personalized service and attention to detail for high-profile guests.
7. Develop and maintain relationships with regular and VIP guests to encourage repeat business.
8. Assist in planning and executing special events, promotions, and marketing initiatives.
9. Analyze sales data and guest feedback to identify areas for improvement and implement strategies to enhance the guest experience.
Welfare
สวัสดิการ
1. Salary & Benefits of Alluring Restaurant
2. Service Charge
3. 2 Days off per week
4. Public Holidays, Annual Leave
5. Social Security
6. Provident Fund
7. Group Insurance
8. Transportation Allowance
9. Meal Allowance
10. Bonus
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Kritsanaphol Naloiphong (Human Resources Business Partner)
622 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร 10110 (BTS พร้อมพงษ์)  
เว็บไซต์ : www.themallgroup.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024
Customer Relations (ประจำ Emporium/Paragon))
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
26.04.2024
Sales/Sales Manager (EmQuartier)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
23.04.2024
Demi Chef de Partie
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Chef De Parties
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Waiter/Waitress
จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Hostess
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Floor/VIP Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Restaurant Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Executive Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bartenders
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bar Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Restaurant Supervisor
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด