รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.04.2024 | Viewers 211
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements:
1. Minimum of 3 years of experience in a similar role in a high-volume, upscale restaurant.
2. Strong leadership, communication, and interpersonal skills.
3. Excellent customer service skills and ability to handle high-pressure situations with grace and professionalism.
4. In-depth knowledge of food and beverage service, including wine and cocktail pairing.
5. Proficient in using reservation systems, POS systems, and Microsoft Office.
6. Ability to work flexible hours, including evenings, weekends, and holidays.
7. Fluency in English and Thai; additional language skills are a plus.
8. Well-groomed appearance and adherence to the restaurant's dress code.
1. Minimum of 3 years of experience in a similar role in a high-volume, upscale restaurant.
2. Strong leadership, communication, and interpersonal skills.
3. Excellent customer service skills and ability to handle high-pressure situations with grace and professionalism.
4. In-depth knowledge of food and beverage service, including wine and cocktail pairing.
5. Proficient in using reservation systems, POS systems, and Microsoft Office.
6. Ability to work flexible hours, including evenings, weekends, and holidays.
7. Fluency in English and Thai; additional language skills are a plus.
8. Well-groomed appearance and adherence to the restaurant's dress code.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:
1. Manage the daily operations of the restaurant floor, ensuring smooth service and efficient workflow.
2. Oversee and manage table assignments, and accommodate special requests.
3. Coordinate with the team to ensure timely and accurate service.
4. Train, mentor, and supervise the team, fostering a positive and collaborative work environment.
5. Handle customer complaints and concerns professionally and efficiently, ensuring guest satisfaction.
6. Manage VIP reservations, ensuring personalized service and attention to detail for high-profile guests.
7. Develop and maintain relationships with regular and VIP guests to encourage repeat business.
8. Assist in planning and executing special events, promotions, and marketing initiatives.
9. Analyze sales data and guest feedback to identify areas for improvement and implement strategies to enhance the guest experience.
1. Manage the daily operations of the restaurant floor, ensuring smooth service and efficient workflow.
2. Oversee and manage table assignments, and accommodate special requests.
3. Coordinate with the team to ensure timely and accurate service.
4. Train, mentor, and supervise the team, fostering a positive and collaborative work environment.
5. Handle customer complaints and concerns professionally and efficiently, ensuring guest satisfaction.
6. Manage VIP reservations, ensuring personalized service and attention to detail for high-profile guests.
7. Develop and maintain relationships with regular and VIP guests to encourage repeat business.
8. Assist in planning and executing special events, promotions, and marketing initiatives.
9. Analyze sales data and guest feedback to identify areas for improvement and implement strategies to enhance the guest experience.
Welfare
สวัสดิการ
1. Salary & Benefits of Alluring Restaurant
2. Service Charge
3. 2 Days off per week
4. Public Holidays, Annual Leave
5. Social Security
6. Provident Fund
7. Group Insurance
8. Transportation Allowance
9. Meal Allowance
10. Bonus
2. Service Charge
3. 2 Days off per week
4. Public Holidays, Annual Leave
5. Social Security
6. Provident Fund
7. Group Insurance
8. Transportation Allowance
9. Meal Allowance
10. Bonus
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Kritsanaphol Naloiphong (Human Resources Business Partner)
622 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร 10110 (BTS พร้อมพงษ์)
เว็บไซต์ : www.themallgroup.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
622 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร 10110 (BTS พร้อมพงษ์)
เว็บไซต์ : www.themallgroup.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Customer Relations (ประจำ Emporium/Paragon)) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
26.04.2024 |
Sales/Sales Manager (EmQuartier) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Demi Chef de Partie จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Chef De Parties จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Waiter/Waitress จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Hostess จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Floor/VIP Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Restaurant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Bartenders จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Bar Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Restaurant Supervisor จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |