×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.04.2024 | Viewers 1,300
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Education: A bachelor- s degree in Hospitality, Business, or a related field is typically preferred.
- Experience: Several years of experience in hotel or hospitality management, with a focus on VIP guest services.
- Leadership Skills: Strong leadership qualities to supervise staff and provide excellent VIP guest experiences.
- Interpersonal Skills: Exceptional interpersonal and communication skills to build positive guest relationships.
Job Details
รายละเอียดงาน
- VIP Guest Services: Ensure VIP guests receive special attention, personalized services, and amenities (if any)
- VIP Guest Recognition: Develop and maintain a database of VIP guests by using CRM system, ensuring personalized and memorable experiences.
- VIP Database Management: Maintain a database of VIP guests, their preferences, and their visit history to personalize their experiences by using CRM system.
- VIP Reservations: Manage reservations and special area assignments for VIP guests, coordinating with concerned parties i.e. Restaurant Manager, Service Manager, Captain, Hostess and wait staff.
- Special Arrangements: Arrange special amenities, such as welcome gifts, welcome drinks, and customized services for VIP guests.
- Complaint Resolution: Address and resolve any concerns or issues raised by VIP guests, striving for their satisfaction.
- Staff Supervision: Lead and supervise service staff as well as Kitchen team, ensuring they provide exceptional service to all guests.
- Floor Manager Quality Control: Monitor the quality of services, food and beverage, provided to VIP guests and identify areas for improvement.
- Communication: Collaborate with other departments to ensure smooth coordination and execution of VIP services. - VIP Events: Plan and oversee special events and activities for VIP guests.
- Butler Service for VIP: Providing VIP service such as ordering flower, arranging limousine, driver (you drink i drive), booking movie tickets or restaurants.
Guest Assistance: Greet and assist guests, addressing inquiries and requests in a courteous and professional manner.
- Information and Guidance: Provide information about facilities, services, and local attractions, guiding guests as needed.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Group Insurance
- Transportation Allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024
Customer Relations (ประจำ Emporium/Paragon))
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
26.04.2024
Sales/Sales Manager (EmQuartier)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
26.04.2024
Walk-In Interview 30 APR 2024 @ The Emsphere
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Demi Chef de Partie
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Chef De Parties
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Waiter/Waitress
จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Hostess
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Floor/VIP Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Restaurant Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Executive Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bartenders
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bar Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Restaurant Supervisor
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด